Dit is Finnerz
Nico Langendoen (Mr. Yuki 2023) ontdekte dat slechts 10% van de Nederlandse ondernemers direct zicht heeft op zijn cijfers. Dat moest anders vond hij. In nauwe samenwerking met Yuki richtte hij in 2016 Finnerz op. Het doel? Tegen een vast tarief, met gerobotiseerde verwerking en binnen slechts één werkdag klanten veel beter inzicht geven in hun prestaties.
Wij baseren ons advies op cijfers die altijd actueel zijn
Ons team van ervaren klantadviseurs weet hoe vervelend het is om te werken met cijfers die niet bij zijn. Ze zagen in de praktijk de accountants achter de feiten aan lopen omdat de boekhouding niet op orde was. Het advies dat zij gaven was daardoor minder goed onderbouwd.
Klanten van Finnerz beschikken altijd en overal over actuele gegevens tegen een vast tarief per maand. Dit tarief ligt meestal tussen de 75 en 300 euro per maand.
Waarom je administratie kantoor vervangen door Finnerz?
Meer inzicht & nauwkeurigheid
Scherp & gepast tarief
Automagische boekhouding
Finnerz helpt ondernemers
Finnerz helpt ambitieuze en groeiende ondernemers bij het gerobotiseerd uitvoeren van de administratieve organisatie. Hiermee nemen wij de volledige administratieve rompslomp uit handen en geven wij door een uniek werkproces met een nauwkeurigheid van 24 uur inzicht in de resultaten en KPI’s van organisatie. Finnerz is exclusief partner van Yuki.
“…want u kijkt toch ook niet 12 maanden later naar de nabeschouwing van de Champions League finale?”
Bekijk onze tarievenWil jij ook deel uitmaken van ons team?
Finnerz is in de jaren hard gegroeid. We hebben een fijn kantoor in Breda én hubs in Rotterdam en -Amsterdam. We hechten veel waarde aan een collegiale cultuur waarin leren en samenwerken centraal staat.
Bekijk onze vacaturesAward winning Finnerz
Naast persoonlijke groei willen we ook graag als bedrijf scoren. Daarom zijn we er trots op (en een beetje stil van) dat we beloond zijn met maar liefst drie prijzen.